bahar
باران چه مي‌گويد؟
 
اولین روز بارانی را به خاطر داری؟
 
 
غافلگیر شدیم چتر نداشتیم خندیدیم دویدیم وبه شالاپ شلوپ های گل آلود عشق ورزیدیم.
دومین روز بارانی چطور؟پیش بینی اش را کرده بودی چتر آورده بودی و من غافلگیر شدم سعی می کردی من خیس نشوم و شانه سمت چپ تو کاملا خیس بود.
و سومین روز چطور؟گفتی سرت درد می کند و حوصله نداری سرما بخوری چتر را کامل بالای سر خودت گرفتی و شانه راست من کاملا خیس شد. وچند روز پیش را چطور؟به خاطر داری؟که با یک چتر اضافه آمدی و مجبور بودیم برای اینکه پین های چتر توی چش و چالمان نرود دو قدم از هم دورتر راه برویم…
فردا دیگر برای قدم زدن نمی آیم تنها برو..
دکتر علی شریعتی


نظرات شما عزیزان:

mahmuud
ساعت18:42---7 دی 1390
خیلی قشنگ بود ممنون

مردبارانی
ساعت18:24---7 دی 1390

بيخودي متاسف نباش
تو آمده بودي که بروي اصلا!
تو چه مي داني چه ترسي ست
ترس از کوچه ي بعد از خداحافظ؟



az jomleh khomsheleh baranit khily mamnon


arezoo
ساعت18:40---6 دی 1390
سال ها رفت و هنوز

یک نفر نیست بپرسد از من

که تو از پنجره عشق چه ها میخواهی؟

صبح تا نیمه شب منتظری

همه جا می نگری

گاه با ماه سخن میگویی

راستی گمشده ات کیست؟

کجاست؟

صدفی در دریاست؟

نوری از روزنه ی فرداهاست؟

یا خداییست که از روز ازل ناپیداست؟


Takta
ساعت14:49---6 دی 1390

خوب بود


ایلیا
ساعت23:48---5 دی 1390
سلام عزیز اگر انجمن رایگان میخوای با موضوع انجمن رایگان بهم میل بزن

انجمن رو میدیم تحویلت البت با هاست (رایگان250-350 مگ)

هیچ لینک تبلیغ نداره فقط بایستی هر هفته 14 بار توی وبلاگ ما نظر بدی (یا عضو بشی -هفته ای دو سه بار سر بزنی بسته)و اگر نویسنده و مدیر فعالی باشی به عنوان نویسنده هم میتونی توی انجمن فعالیت کنی (که ما به برترینها هم جوایزی میدیم)

با تشکر

مدیر pseedownload ایلیا علوی


مهرداد دادفر
ساعت23:45---5 دی 1390

سلام دوست عزيز خوب هستين
دوست عزيز اگه به داشتن سايت علاقه داري و دوستداري سايت رسمي داشته باشي
اگه دوست داشتي با هم همکاري مي کنيم يا بهت يه سايت مجزا ميدم اونجا براي خودت سايت دانلود يا هر چي البته قانوني درست کن و هر کمکي باشه انجام ميدم
به من ايميل بزن يا با ايدي تماس بگيريد
toot.2010@yahoo.com
ID:toot.2010
سايت بهتر از وبلاگ هست!!!
البته اگه تو اين کار جدي هستين و وسط راه ولش نمي کنين و تا آخر ادامه ميدين!!!
و از دوستان يا آشناييان که وبلاگ دارين در اين زيمينه مي تونم کمک کنم
و اين کار براي من هيچ سودي نداره فقط به خاطر ايراني ها و پارسي زبانان هست.
منتظر جواب شما هستم-در هر صورت يه جواب بدين
با تشکر
مهرداد دادفر


free
ساعت21:53---5 دی 1390
سلام.اگه دامین
.com
.net
.org
به صورت کاملا رایگان می خوای حتما یه سر به وبلاگ من بزن.
منتظرتم


یاشار
ساعت14:25---5 دی 1390
سلام دوست عزیز
اگه مایل بودی به ما هم سربزن
دوست داشتی میتونی لینکم کنی
www.die.loxblog.com


behrad
ساعت17:27---2 دی 1390

سلام دوست عزیز ...
تازگی یه سایت پیدا کردم که اسپانسر تبلیغاتی شرکت های بلک بری . اپل . نوکیا . سونی و اچ تی سی هست
شما با عضویت در این سایت میتونی محصولات این شرکت ها رو به صورت رایگان دریافت کنی... ولی باید زیر مجموعه دریافت کنی ... اینم لینکشه حتما ثبت نام کن ضرر نمیکنی بخدا ...
www.xpango.com?ref=92594670


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
| پنج شنبه 1 دی 1390برچسب:دکتر علی شریعتی,باران,اولین روز بارانی, | | 11:27 | | bahar | | |
Template : Torobche.com

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
نويسندگان
لینک های ویژه
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان bahar و آدرس bahar1.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





لینک های کاربردی
امکانات وبلاگ

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 21
بازدید دیروز : 31
بازدید هفته : 54
بازدید ماه : 52
بازدید کل : 48543
تعداد مطالب : 15
تعداد نظرات : 84
تعداد آنلاین : 1

دنياي كد آهنگ پسر جهنمي

مرجع کد آهنگ